Süper Ligde İki Gol Atanı Dövüyorlar
12
●988
- 16-04-2013, 13:18:21çok kalitesiz bir lig.kasımpaşa akhisar maçını izledim 2 atak yokdu beşiktaş maçı aynı şekilde.trabzonspor izleyemedim nasıldı izleyen söyler.trabzon sene başından beri kadrosu berbat zaten çok kötü oynuyor rakiplerde o kötü oynadığı halde kimi zaman kontrollü oynayınca habire kısır maç oluyor.bu 3-0 olan maçlardada geçerli şansa 3 pozisyon oluyor ve gol başka atak yok.
iyiki kaçak izliyorum ligtv'yi.kusura bakmasın ligtv bu lige para vermem.zaten az bişi izliyorum kapatıyorum sıkılıyorum. - 16-04-2013, 14:13:41aynen, zaten bu yüzden maçlar alt bittiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu haftada yunan ligi üst bitti çok ilginç bir durum olmuş
Geliyor geliyor iyileşmiş karaoğlan.
Bu haftada yunan ligi üst bitti çok ilginç bir durum olmuş