• 16-04-2013, 01:21:44
    #10
    Benide GS maçı yakmıştı KG VAR dedik gol olmadı tek golden yattık
  • 16-04-2013, 12:44:16
    #11
    Sow olaydı o zaman görürdük dayağıda Geliyor geliyor iyileşmiş karaoğlan.
  • 16-04-2013, 13:18:21
    #12
    çok kalitesiz bir lig.kasımpaşa akhisar maçını izledim 2 atak yokdu beşiktaş maçı aynı şekilde.trabzonspor izleyemedim nasıldı izleyen söyler.trabzon sene başından beri kadrosu berbat zaten çok kötü oynuyor rakiplerde o kötü oynadığı halde kimi zaman kontrollü oynayınca habire kısır maç oluyor.bu 3-0 olan maçlardada geçerli şansa 3 pozisyon oluyor ve gol başka atak yok.

    iyiki kaçak izliyorum ligtv'yi.kusura bakmasın ligtv bu lige para vermem.zaten az bişi izliyorum kapatıyorum sıkılıyorum.
  • 16-04-2013, 14:13:41
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fenerbahçem ile galatasaray'ı anlarımda yorgunlar da diğer 16 takım napıyor anlamadım. bir de şu var artık bütün takımlar kontrollü oynamaya başladı malum son haftalar
    aynen, zaten bu yüzden maçlar alt bitti Bu haftada yunan ligi üst bitti çok ilginç bir durum olmuş