Arkadaşlar saçlarım ince telli ince yumusak oldugu için çabuk dökülüyor sanırım. Saçlarımı yıkınca elime pek saç gelmiyor ama ortası açılmış bana göre. Sizce ne yapmalıyım? Doktora gitmelimiyim?

YAŞ 17 ARKADAŞLAR !

Fotolar :

http://k1304.hizliresim.com/18/f/m16c4.jpg
http://k1304.hizliresim.com/18/f/m16lc.jpg

Hangi şampuanları kullanmalıyım, Saçlarımı hergün yıkıyorum ztn kaç günde bir yıkamalıyım? Zeytinyağlı doğal şampuan gibi birşeyler var kuaförde sizce onlardan alam mı?


Komilinin doğal zeytinyağlı şampuanı var sizce ondan alsam faydası olur mu?