• 10-04-2013, 01:04:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar reklam ajansında çalışan veya çalışmış bu konuda net bilgisi olan arkadaşlardan corel draw ve photoshop programlarına hakim bir grafikerin maaşı hakkında bilgi istiyorum.
    Teşekkür ederim.
  • 10-04-2013, 01:14:06
    #2
    qLd
    Misafir
    az olduğunun farkındayım ama 700 lira alıyorum, sigortada yok, sanırım yaşımdan ötürü. zam isteyeceğim
  • 10-04-2013, 01:22:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam kullandığınız programlar nelerdir ? birde günde kaç saat çalışıyorsunuz ? detaylı bilgi verirseniz sevinirim