Merhaba

taahhütlü vodafonenet aboneliğimi taahhütüm bittikten iki ay sonra kapattırdım ve 150 liralık bir modem faturası geldi. Elimde sözleşmenin bir kopyası olmadığı için bu faturanın yasal olup olmadığını inceleyemiyorum. Sözleşmenin kopyasını vodafonenetten istedim lakin bana gönderilecek sözleşmede bir alavere dalavere olup olmadığına emin olmak istiyorum. 50 liralık modeme 150 diyen bir firmadan bu tür bir üç kağıtta beklemiyor değilim. Bu konuda bilgisi olan veya vodafonenet abonesi olup elinde sözleşmesi olan varsa sözleşmeye bir göz atıp böyle bir maddenin olup olmadığı hakkında bana bilgi verebilir mi lütfen.