• 08-04-2013, 19:45:40
    #10
    Barbekü sos candır + nar ek.
  • 08-04-2013, 20:44:40
    #11
    Acı sos (barbekü) Mayonez-ketçap böyle birazda margarin. Şu aralar spor ve diyet yapıyorum 1,5 aydan beri yemiyorum. Aklıma niye getiriyorsunuz? ban atın arkadaşlara lütfen

    ( şaka şaka atmayın sakın yazık biz bir aileyiz )

    nasıl feyz verdim Allah Allah döktürdüm valla
  • 08-04-2013, 20:47:11
    #12
    Sade sade yiyeceksin en güzeli öyle oluyor.
  • 08-04-2013, 21:43:26
    #13
    sadece tuz ve az yag.
  • 08-04-2013, 21:57:56
    #14
    ben evde yapıyorum. sosuna ketçap,mayonez,pul biber,kekik,nar ekşisi ve köri koyuyorum tadı çok süper oluyor
  • 09-04-2013, 01:38:42
    #15
    tereyağ+ soya sosu+ sarımsak

  • 09-04-2013, 01:54:33
    #16
    bir tek nar ekşisi dökerim
  • 09-04-2013, 02:21:58
    #17
    Tuz.
  • 09-04-2013, 02:27:06
    #18
    Tereyağı ile nar eksisi ve ketçap mayonez çok güzel gidiyor. Bak canım çekti şimdi.

    Tapatalk ile gönderildi