• 28-03-2013, 02:51:35
    #37
    yav bu konuyu okurken dejavu yaşadım sanki daha önce böyle bir konu görmüş gibiyim
  • 28-03-2013, 03:14:50
    #38
    beyler best fm den serdar yayında olmasın ?
  • 28-03-2013, 08:33:26
    #39
    eee noldu topram varmı bi gelişme ? niye intihar etmiş ******* aplamız
  • 28-03-2013, 08:48:11
    #40
    2 saat sonra gidicem arkadaslar detayları ifadeyi verdikten sonra yazıcam
  • 28-03-2013, 09:14:36
    #41
    Arkadasim merhaba,

    Oncelikle polisimizin bilgi vermeden bu tur cagrilar yapmasinin ne kadar etik disi oldugunu hepimiz biliyoruz. İnsan haberi alsiktan sonra agir bir cokuntuye dusebiliyor.

    Polis eskiden cagri kagidi ile gelirdi eve ve sizi ifadeye davet ederdi ancak artik telefon ile de cagirabiliyor. Emniyetten arandiginizin teyidini yapmisiniz, cok guzel.

    Size gittiginizde savciliktan gelen belgeyi verip okutacaklar, dikkatli okuyunuz. Acele edeceklerdir ama siz olayin ne oldugunu bilmediginiz icin telasa kapilmadan sakin sakin okuyunuz.

    İfade yazma kismina geldiginizde polis memuru sizin cumlelerinizi kendince duzeltmek isteyebilir, bu seferde cumlenin anlami degisiklige ugrayacaktir. (Dikkat ediniz)

    Kimi zamanda taniklik/bilgi amacli cagrilabiliyoruz. Umarim boyle birseydir.

    Konu hakkinda haberlerinizi bekliyor olcagiz.


    Sevgiler
    Av. Mustafa Kemal Batur
  • 28-03-2013, 10:46:12
    #42
    iyisite.NET
    Bende şimdi merak ettim, bizleri konu ile ilgili bilgilendir Nethunterz. Umarım kötü birşey yoktur.

    Bu arada Avukat bey, Sayın Mustafa Kemal Batur`da çok güzel bilgilendirici bir mesajda bulunmuş, teşekkürler.
  • 28-03-2013, 11:54:21
    #43
    Takipteyim, merak ettim.
  • 28-03-2013, 13:15:39
    #44
    Merak ettim hocam bilgi verirsiniz buradan.

    GT-I8190 cihazımdan gönderildi
  • 28-03-2013, 14:31:23
    #45
    Eve şimdi geldim,

    Olayda 18 kişinin ifadesi alıncakmış bunların hepsi R10 üyesi.

    Kimlerin ifade verdiklerini sordum moderatör arkadaşımızda vardı.

    Listedeki isimler çoğu tanıdığım kişiler

    Olay isimtescille ilgili forumda yazılan mesajımdan dolayı çağrıldım.

    Gayrettepe de bilişim şubesi vatan a taşındığı için cinayet büro ilgileniyormuş.

    İfadem savcılığa gidicek bilgilendirmeyi ilerleyen zamanlara görücez.

    İsim tescile şaşırdım gerçekten, o firma hakkında yorum yazarken çok dikkatli davranın.