Cinayet Bürodan Aradılar R10 da olan bir olaydan
54
●4.976
- 28-03-2013, 08:48:112 saat sonra gidicem arkadaslar detayları ifadeyi verdikten sonra yazıcam
- 28-03-2013, 09:14:36Arkadasim merhaba,
Oncelikle polisimizin bilgi vermeden bu tur cagrilar yapmasinin ne kadar etik disi oldugunu hepimiz biliyoruz. İnsan haberi alsiktan sonra agir bir cokuntuye dusebiliyor.
Polis eskiden cagri kagidi ile gelirdi eve ve sizi ifadeye davet ederdi ancak artik telefon ile de cagirabiliyor. Emniyetten arandiginizin teyidini yapmisiniz, cok guzel.
Size gittiginizde savciliktan gelen belgeyi verip okutacaklar, dikkatli okuyunuz. Acele edeceklerdir ama siz olayin ne oldugunu bilmediginiz icin telasa kapilmadan sakin sakin okuyunuz.
İfade yazma kismina geldiginizde polis memuru sizin cumlelerinizi kendince duzeltmek isteyebilir, bu seferde cumlenin anlami degisiklige ugrayacaktir. (Dikkat ediniz)
Kimi zamanda taniklik/bilgi amacli cagrilabiliyoruz. Umarim boyle birseydir.
Konu hakkinda haberlerinizi bekliyor olcagiz.
Sevgiler
Av. Mustafa Kemal Batur - 28-03-2013, 14:31:23Eve şimdi geldim,
Olayda 18 kişinin ifadesi alıncakmış bunların hepsi R10 üyesi.
Kimlerin ifade verdiklerini sordum moderatör arkadaşımızda vardı.
Listedeki isimler çoğu tanıdığım kişiler
Olay isimtescille ilgili forumda yazılan mesajımdan dolayı çağrıldım.
Gayrettepe de bilişim şubesi vatan a taşındığı için cinayet büro ilgileniyormuş.
İfadem savcılığa gidicek bilgilendirmeyi ilerleyen zamanlara görücez.
İsim tescile şaşırdım gerçekten, o firma hakkında yorum yazarken çok dikkatli davranın.
