Kulak İçi Kulaklık Tavsiyesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kulak İçi Kulaklık Tavsiyesi
2
●
530
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kulak İçi Kulaklık Tavsiyesi
26-03-2013, 23:04:20
#1
mos
Sony Ericsson HPM-77 kalitesinde tavsiye edeceğiniz kulaklık var mı?
HPM-77 alacağım da $9'a ama 3.5 mm çıkışlı olmasını istiyorum.
Bütçe maksimum 30 lira.
26-03-2013, 23:36:05
#2
aziza
bütçeni biraz arttırabilirsen senheisser cx150 öneririm vatanda 55 lira ve inanılmaz bir sesi var
27-03-2013, 20:57:56
#3
mos
daha ucuz bir şey yok mu hocam?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler