• 26-03-2013, 23:04:20
    #1
    Sony Ericsson HPM-77 kalitesinde tavsiye edeceğiniz kulaklık var mı?

    HPM-77 alacağım da $9'a ama 3.5 mm çıkışlı olmasını istiyorum.

    Bütçe maksimum 30 lira.
  • 26-03-2013, 23:36:05
    #2
    bütçeni biraz arttırabilirsen senheisser cx150 öneririm vatanda 55 lira ve inanılmaz bir sesi var
  • 27-03-2013, 20:57:56
    #3
    daha ucuz bir şey yok mu hocam?