• 25-03-2013, 17:47:05
    #1
    Evde sabit IP kullaniyorum.

    Fakat is hayatindan bunalinca farkli illere hatta ulkere gidiyorum tatil icin kisacasi evde olan bilgisayarimdan uzagim.
    Fakat benim bilgisayarimda ayni IP yi kullanmam gerekiyor..

    Cogu yerde imkansizlardan bahetmisler fakat proxy sistemi ile yapildiginda herkes ayni ip kullanabiliyor fakat benim uzak oldugum konular bunlar.

    Port acarak yada birseyler yaparak benim bu IP adresini kullanma sansim yok mudur ?

    Tesekkurler.
  • 26-03-2013, 08:55:23
    #2
    Bence o tür yollardan değil de uzak masaüstü programlarıyla kullandığınız bilgisayardan evdeki bilgisayara uzak masaüstü bağlantısıyla tüm işlemlerinizi yapın derim.

    Örnek program Alpemix gibi...
  • 26-03-2013, 10:57:54
    #3
    O sekilde sadece bir kisi o ip'yi kullanacak benim iki bilgisayariminda ayni anda ayni ip'yi kullanmasi lazim, evdeki sabit haricinde..
  • 28-03-2013, 14:14:37
    #4
    Konu gunceldir.
  • 28-03-2013, 18:13:52
    #5
    Kısa ve Net VPN
  • 29-03-2013, 13:56:43
    #6
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa ve Net VPN
    Telekomdan aldigim SABIT IP' yi kullanabiliyor muyum iki bilgisayarda da VPN olursa ?