• 17-03-2013, 23:51:28
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone hat fiyatlarından haberi olan var mı?

    Sony Tablet P ile gönderildi...
    Faturalı ücretsiz, Faturasız 32 TL.
  • 17-03-2013, 23:57:41
    #11
    vodafone a geçmeyin katil eder sizi çekim kalitesi.
    bende turkcell e geçiyorum bu ay vodafone dan.Yıl olmuş 2013 hala çekmiyor telefon bazı yerlerde, hele internet tam felç.
  • 18-03-2013, 00:04:29
    #12
    Vodafone çok mu farklı?

    1000 sms 500 dk 1gb internet 19 lira ama sadece gelenlere. Onlar da geldikten sonra bir şey yapmıyorlar.
  • 18-03-2013, 00:07:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çekmiyor ya vodafone !! Kesik kesik görüşmeler oluyor . Hele hattı nano yapınca dahada artıyo sorun .
  • 18-03-2013, 00:17:45
    #14
    Avea; Her yöne 200 dk ödediğim fiyat; 9
    Arada lazım olursa 50mb internet + 50sms her yöne ek 3 tl. Bana yetiyor artıyor bile. S.E.Ç paketleri şimdi pahalandı ancak ben önceden geçtiğim için o fiyattan devam ediyorum gayette memnunum. Sizin paketiniz de güzelmiş. Hayırlı olsun.
  • 18-03-2013, 02:07:22
    #15
    Nalet olası avea kaç yıldır kullanıyoruz mevcut müşterilerine cidden hiç birşey yok şutlayacam bu hafta bende
  • 18-03-2013, 02:21:32
    #16
    Bende ayni nedenden dolayi 10 gun sonra geciyorum kullandirtmadilar yeni kullanicilar icinmis benide bekle vodafone

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
  • 18-03-2013, 02:52:05
    #17
    Çevrem vodafone tarifemi online hizmetlerden cep kazan yaptım 25 tl ve üzeri yüklemeye şebeke içi 1000 dk veriyor ve 25 tl bakiyeme bir şey olmuyor sms paketim var her yöne 2000 şebeke içi 10 000 9.9tl internet paketim var 9.9 tl kotayı aşınca net kesilmiyor sadece yavaşlıyor çok memnunum
  • 18-03-2013, 02:57:25
    #18
    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone çok mu farklı?

    1000 sms 500 dk 1gb internet 19 lira ama sadece gelenlere. Onlar da geldikten sonra bir şey yapmıyorlar.
    Kesinlikle, biz mevcut aboneleri kimse düşünmüyor