• 14-03-2013, 18:17:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Öncelikle bir iş bankasına uğrayayım diyorum ardından diğer alternatiflere bakacağım
  • 14-03-2013, 20:03:26
    #11
    Bende lise öğrencisiyim, iş bankasının hesap kartını kullanıyorum. Sigortam yok, kredi kartı verirler mi? Limiti önemli değil..
  • 14-03-2013, 22:20:53
    #12
    yapı kredi play tavsiye ederim
  • 15-03-2013, 12:46:50
    #13
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende lise öğrencisiyim, iş bankasının hesap kartını kullanıyorum. Sigortam yok, kredi kartı verirler mi? Limiti önemli değil..
    Bilen yok mu
  • 15-03-2013, 13:17:14
    #14
    koserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapı kredi play tavsiye ederim
    Senelik ücreti ne kadar?

    Sony Tablet P ile gönderildi...
  • 15-03-2013, 13:52:41
    #15
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senelik ücreti ne kadar?

    Sony Tablet P ile gönderildi...
    Ucretsizdide 22 lira oldu diye biliyorum.
  • 15-03-2013, 14:28:02
    #16
    Direk 1000 Lira limitle öğrenciye vereceklerini pek sanmıyorum ben iş bankasının kredi kartını kullanıyorum 400 lira verdiler. Ailenizden birisi ek kart çıkartırsa ancak öyle bin liralık kredi kartı alabilirsiniz hızlı bir şekilde.
  • 15-03-2013, 21:42:48
    #17
    500 tl limitim var iş bankası öğrenci kredi kartımda. birçok arkadaşıma daha düşük oranlarda limitle kredi kartı vermişlerdi. fakat benim bankayla epey geçmişim var birde kredi kartı ekstresi gelmeden yani daha ödeme günü gelmeden ödemeyi yapıyorum. tabi buda + bir avantaj. limit arttırma talebi gönderdim bakalım cevap bekliyorum hala. cevap gelsin sizinlede paylaşırım.
  • 15-03-2013, 23:22:17
    #18
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 tl limitim var iş bankası öğrenci kredi kartımda. birçok arkadaşıma daha düşük oranlarda limitle kredi kartı vermişlerdi. fakat benim bankayla epey geçmişim var birde kredi kartı ekstresi gelmeden yani daha ödeme günü gelmeden ödemeyi yapıyorum. tabi buda + bir avantaj. limit arttırma talebi gönderdim bakalım cevap bekliyorum hala. cevap gelsin sizinlede paylaşırım.
    Ben de yaklaşık 6 yıldır çalışıyorum hocam İş Bankasıyla