500 tl limitim var iş bankası öğrenci kredi kartımda. birçok arkadaşıma daha düşük oranlarda limitle kredi kartı vermişlerdi. fakat benim bankayla epey geçmişim var birde kredi kartı ekstresi gelmeden yani daha ödeme günü gelmeden ödemeyi yapıyorum. tabi buda + bir avantaj. limit arttırma talebi gönderdim bakalım cevap bekliyorum hala. cevap gelsin sizinlede paylaşırım.