İsmimi değiştireceğim isim konusunda yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İsmimi değiştireceğim isim konusunda yardım
27
●
2.016
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İsmimi değiştireceğim isim konusunda yardım
1
2
3
4
11-03-2013, 19:39:42
#1
Ragebar
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar gerçek ismimi değiştirmek istiyorum içinde Aydın kelimesi geçicek şekilde isim önerilerinizi alabilir miyim ?
11-03-2013, 19:45:24
#2
Cankat
Kimlikteki isminiz mi r10'daki nick'iniz mi?
Tapatalk aracılığı ile iPhone 4S cihazımdan gönderildi...
11-03-2013, 19:47:48
#3
RappLzz
Üyeliği durduruldu
R10 ise değiştirilmiyor
11-03-2013, 19:48:53
#4
Ragebar
Üyeliği durduruldu
Cankat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimlikteki isminiz mi r10'daki nick'iniz mi?
Tapatalk aracılığı ile iPhone 4S cihazımdan gönderildi...
Gerçek ismimi
11-03-2013, 19:49:42
#5
PaSaSa
aydınlık
11-03-2013, 19:52:57
#6
Ragebar
Üyeliği durduruldu
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aydınlık
Hocam gerçek ismimi değiştireceğim dalga geçmezseniz sevinirim.
11-03-2013, 19:56:37
#7
LordHaseky
Gözün Aydın
11-03-2013, 19:59:15
#8
PaSaSa
AYDıN CAN ALTUN değil mi adın? zaten aydın geçen en uyumlu isme sahipsin ne yapacaksın aydın berk mi? yada aydınhan filan?
11-03-2013, 20:00:03
#9
MujaHeed
Jenerik bir isim önereyim: Baydın, hem bay hem aydın.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler