Arkadaşlar sanalpazardan facebook sayfa satışı gerçekleştirdik. Ancak ürün olarak bir telefon gösterdim ve kargo bilgilerini salladım. Kişi ödemeyi yaptı paranız hesabınıza yatacak diye bilgi mesajı geldi.
Fakat detaylar dedigimde kargo bilgilerinin filan doğru olması lazım, yoksa ücretiniz ödenmez para havuzda kalır diye madde okudum. Sizce sonuç ne olur?
Ödeme alabilir miyim? (Sanalpazar)
4
●559
- 10-03-2013, 20:21:31Ürünü elden verdim diye belirtin. Alıcı ürünü onayladıktan sonraki iş günü para hesabınıza yatar büyük ihtimalle.
- 10-03-2013, 20:30:53Hocam ürünü onayladı alıcı. Ama ortada kargo yok, o yüzden.mehmetoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2013, 10:45:02Bende aynı şekilde işlem yaptım. Kargo bilgilerinde diğer seçeneğini işaretleyip kargo bilgilerini salladım. Alıcı ürünü onayladıktan 1 gün sonra ücret hesabıma yattı.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2013, 11:10:23Tamamdır, bende siteye ticket attım. 1 gün sonra ödeme geleceğini söylediler, bekleyelim bakalım,mehmetoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler.
Edit: Ödeme geldi, konu kilitlenebilir.
teşekkürler.