• 10-03-2013, 19:18:28
    #1
    Arkadaşlar sanalpazardan facebook sayfa satışı gerçekleştirdik. Ancak ürün olarak bir telefon gösterdim ve kargo bilgilerini salladım. Kişi ödemeyi yaptı paranız hesabınıza yatacak diye bilgi mesajı geldi.

    Fakat detaylar dedigimde kargo bilgilerinin filan doğru olması lazım, yoksa ücretiniz ödenmez para havuzda kalır diye madde okudum. Sizce sonuç ne olur?
  • 10-03-2013, 20:21:31
    #2
    Ürünü elden verdim diye belirtin. Alıcı ürünü onayladıktan sonraki iş günü para hesabınıza yatar büyük ihtimalle.
  • 10-03-2013, 20:30:53
    #3
    mehmetoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü elden verdim diye belirtin. Alıcı ürünü onayladıktan sonraki iş günü para hesabınıza yatar büyük ihtimalle.
    Hocam ürünü onayladı alıcı. Ama ortada kargo yok, o yüzden.
  • 11-03-2013, 10:45:02
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ürünü onayladı alıcı. Ama ortada kargo yok, o yüzden.
    Bende aynı şekilde işlem yaptım. Kargo bilgilerinde diğer seçeneğini işaretleyip kargo bilgilerini salladım. Alıcı ürünü onayladıktan 1 gün sonra ücret hesabıma yattı.
  • 11-03-2013, 11:10:23
    #5
    mehmetoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı şekilde işlem yaptım. Kargo bilgilerinde diğer seçeneğini işaretleyip kargo bilgilerini salladım. Alıcı ürünü onayladıktan 1 gün sonra ücret hesabıma yattı.
    Tamamdır, bende siteye ticket attım. 1 gün sonra ödeme geleceğini söylediler, bekleyelim bakalım, teşekkürler.

    Edit: Ödeme geldi, konu kilitlenebilir.