• 09-03-2013, 12:59:12
    #1
    Merhaba ön lisans mezunuyum ama diplomayı daha almadım. Tecilimi bozdurmyı düşünüyorum. diploma olmadan tecil bozarlarmı ?
  • 09-03-2013, 13:32:39
    #2
    Şubeye gidin.Ben askere gitmek istiyorum deyin.Gerisine karışmayın
  • 09-03-2013, 13:39:53
    #3
    Kurumsal PLUS
    Siz yeterki ben gidecem diyin hocam. Arkadaşın dediği gibi gerekeni onlar yapar
  • 09-03-2013, 13:56:34
    #4
    en iyisini yaparsın valla git çıkar aradan askerliği kurtul
  • 09-03-2013, 14:02:46
    #5
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubeye gidin.Ben askere gitmek istiyorum deyin.Gerisine karışmayın
    saolasın arkadaşım öyle deyşm
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisini yaparsın valla git çıkar aradan askerliği kurtul
    valla topram bugunlerde kafam cok karışık kafamda birşeyler oluşturdum bakalım ALLAHTAN hayırlısı artık
  • 09-03-2013, 14:08:32
    #6
    aöf ten devam etmeyeceksen 4 yıllığa durduğun hata hemen git bence de ama bitirrim lisansı diyorsan gitme tabiki