• 03-03-2013, 02:20:19
    #10
    Gerçekten zor.Geçirdiğim ameliyat nedeniyle 1 aydır değneklerle yere basmadan yürüyordum bugün normal olarak yürümeye başladım.Yaşayınca bu durumun ne kadar zor olduğunu çok iyi anladım.Eskiden 1 duyarlıysam bundan sonra 1000 duyarlı olmam gerektiğini anladım bu konularda.Bu yüzden herkes bu konuda elinden geldiğince yardımcı olmalı insanlara maddi manevi destek vermek hepimizin birer görevi.
  • 03-03-2013, 03:13:52
    #11
    TV'de görür görmez 1 SMS'te ben attım. Böyle konularda duyarlı olmak gerekiyor.