O Ses Türkiye - Engelleri Kaldıralım
10
●1.276
- 03-03-2013, 02:20:19Gerçekten zor.Geçirdiğim ameliyat nedeniyle 1 aydır değneklerle yere basmadan yürüyordum bugün normal olarak yürümeye başladım.Yaşayınca bu durumun ne kadar zor olduğunu çok iyi anladım.Eskiden 1 duyarlıysam bundan sonra 1000 duyarlı olmam gerektiğini anladım bu konularda.Bu yüzden herkes bu konuda elinden geldiğince yardımcı olmalı insanlara maddi manevi destek vermek hepimizin birer görevi.