• 15-06-2010, 03:45:20
    #1
    arkadaşlar foxnet.com.tr yi nasıl bilirsiniz sahibi nusret öksüzoğluymuş sanırım. duyduguma görebaya büyük bir firma olduğu söyleniyor. bir abim benden araştırmamı istedi sanırım hizmet alacakmış bende googlede bir kaydına rastlayamadım, arkadaşlar sizin bilginiz varmı acaba bu konuda.
    şimdiden teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.
  • 15-06-2010, 06:50:24
    #2
    Belirttiğiniz gibi o kadar büyük ölçekli bir kuruluş ise google'da kaydı olmaması sizce de ilginç değil mi?
  • 15-06-2010, 07:27:39
    #3
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirttiğiniz gibi o kadar büyük ölçekli bir kuruluş ise google'da kaydı olmaması sizce de ilginç değil mi?
    evet banada garip geldi o yüzden açtım konuyu tanıyan eden varmı bunları nedir çapları vs.
  • 15-06-2010, 09:28:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Hmm, www.foxnet.com.tr isn't loading right now.
    ...bla..bla..bla..
    Nameservers for www.foxnet.com.tr:
    * ns1.foxnet.com.tr returned (SERVFAIL)
    * ns2.foxnet.com.tr returned (SERVFAIL)
    Çok büyümüşte ayakları yerden kesilmiş gibi geldi bilemedim (=
  • 15-06-2010, 10:39:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Vallah Daha Sitesi Açılmıyor Nasıl Bir Firma OLduqunu Kendinde Öğrenebilirsin Bizim Yorumlarımız Bozar Adamı Ondan Sonra Sanalı Terk Eder Yazık OLur Adama (: Nası OLsa Büyük Firma Yazık Olur
  • 15-06-2010, 10:45:13
    #6
    Baya büyük bir firma derken? Bu sektörden olduğuna eminmisiniz? Sitesine bende giremiyorum.
  • 15-06-2010, 18:21:48
    #7
    TasarimEge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2575 Adet Cpanel, 4786 Direct Admin, 894 Adet Plesk Panellerinin Yıllık Lisans Yenilenmesi Ve Kurulumundan Kaynaklıdır
    adam direk datacenter yani
  • 16-06-2010, 15:31:02
    #8
    Created:
    2010-01-26
    Expires:
    2011-01-25

    Domain yeni alınmış.Çok hızlı büyüme gerçekleştirmişler. Whois bilgilerinde ise radore de gözüküyor.Sayfa net'den sanırsam sunucu hizmeti alıyorlar. Bu kadar büyük çapta bir firmanın duyulmaması biraz garip.

    Underground Datacenter mı acaba
  • 17-06-2010, 22:43:22
    #9
    Underground datacenter doğru tespit
    abime olumsuz mesajımı iletiyorum.