6-7 ay önce @NetVay; firmasıyla tanıştım. O zamandan beri Netvay kullanıyorum. Açıkçası bu konuyu açmak için biraz bekledim çünkü yeni alınan hizmette göz boyamalık feedback veya ek hediye almak için gönderilen yorum olur.
Hizmetleri ve destekleri için teşekkür ederim. Downtime olarak bu süreçte sadece 1 kere yaşadık o da çok hızlı çözümlenmişti, etkilenmedim desem yeridir. Her konuda verdikleri destek ve bana olan yardımları için böyle bir teşekkür etmek istedim. Eğer firmayla alakalı özellikle vpsvds tarafında sorusu olan varsa bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım.
İyi forumlar herkese.
NetVay'e Teşekkürüm Var
2
●300