• 01-09-2009, 08:47:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler hostingde sadecehostingmi iyi natromu ?
  • 01-09-2009, 08:48:50
    #2
    sadecehosting biraz pahalidir ama natroya göre kat kat iyidir.
  • 01-09-2009, 08:51:29
    #3
    Sadecehosting derim bende
  • 01-09-2009, 08:52:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sadecehosting
  • 01-09-2009, 09:43:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    18 tl havale istiyor işbank hosting alamadım gitti.natro indirim yapmış asp ve php hosting bir arada alcam
  • 02-09-2009, 11:52:36
    #6
    Misafir
    Tabiki sadece hosting

    Ayrıca MARS Telekom ile sadecehosting aynı şahıs ' a ait aynı levha altında çalışmakta bildiğim kadarı ile.
  • 02-09-2009, 14:35:15
    #7
    Sadece Hosting diyorum Natro'yla kıyaslanmaz
  • 02-09-2009, 14:39:05
    #8
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki sadece hosting

    Ayrıca MARS Telekom ile sadecehosting aynı şahıs ' a ait aynı levha altında çalışmakta bildiğim kadarı ile.
    Defalarca tekrar edildi, anlatıldı.

    Sadecehosting ile Mars Telekom birbirinden ayrı firmalardır.Sahipleri aynı olabilir ama tamamen ayrı firmalar.
  • 02-09-2009, 14:59:56
    #9
    natro.com u tavsiye ederim