• 21-07-2009, 00:37:16
    #1
    reseller almayı düşündüğüm bir site "sitemde.com" Görüşleriniz nelerdir ?
  • 21-07-2009, 00:38:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes buraya şikayet konusunu alıp toplanacak yine
    Ben daha önce çalıştım bıraktım. Şu sıralar sorunlu sanırım arkadaşım.
  • 21-07-2009, 00:38:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...ht=sitemde.com

    Buyrun , burada konuları mevcut . Takip edebilirsiniz.
  • 24-07-2009, 23:34:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Host ve Resellerde durumlar nasıl bilemem ama Dedicated alan bi arkadaşın başına gelmeyen kalmadı..
  • 24-07-2009, 23:37:00
    #5
    Birkaç gün beklemenizi öneririm. Kadro değişikliğine gidiyorlardı birkaç gündür. Eskiden çok iyiydi ancak bu aralar bayağı sorunlar oldu. Eski günlerine döner mi zaman gösterir.
  • 24-07-2009, 23:49:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    iyiler aslında ama güvenlik olarak gelişmeleri gerekiyor diye düşünüyorum.
  • 25-07-2009, 01:55:43
    #7
    Eskiden herkes memnundu ama şu sıralar epey sorunlu.