4 saat kadar cevap bekliyorum bende garip.
Yıllık alım yaptım ama aylık olarak fatruralandı, ödeme sonrası farkettim.
Destek açtım 20 dk içinde bir temsilci ilgili birime iletiyorum döneceklerdir dedim ama 3 saat oldu dönen yok, alınan hizmeti iptal edecekler yeniden alacağım bu kadar basit.
Acil işlem yapmam lazım bekliyorum hala....