• 27-01-2024, 16:06:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesinti oluyor mu? ryzen li sunucu alacağım. nasıl bilirsiniz?
  • 27-01-2024, 16:15:31
    #2
    Barındırma konusunda kendileri ile çalışıyoruz. @DataHost; Hem ilgi hem yönetim konusunda uzman bir kadroları var.
    Aldıkları ücreti kuruşuna kadar hak eden son derece güvenilir firmadır. Kendilerine de ayrıca teşekkür ederim.
    Saygılar
  • 27-01-2024, 16:33:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Barındırma konusunda kendileri ile çalışıyoruz sorunsuz ilerliyoruz.
  • 12-03-2024, 17:08:24
    #4
    Datasoft.net.tr hosting firmasında 02/01/2024 hizmet aldım müşteri yaklaşımı hoşuma gitmedi hemen kayıt açtım hesabınıza iade olacağını kartımı iade yapılmayacağını söylediler konu uzadığı sonuç elde edemedim kullanmaya karar vermiştim 13.03.2024 itibari ile hizmeti kapattılar tüm verilerim silindi ağır konuştuğum içinde engellediler hizmet alıp pişman olmayn datahost.net.tr
  • 12-03-2024, 17:09:54
    #5
    Uptime Robot kullanıyorum süreli mail kısa süreli kapanmalar mevcut hizmetimi de az önce kapattılar
  • 14-08-2024, 11:24:50
    #6
    https://datahost.net.tr/ ye sakın bulaşmayın arkadaşlar ben yandım sizde yanmayın sitemi rezil ettiler, haftada 3-5 kere kesintimi olur, ilgi alaka sıfır cevap bile vermiyorlar adama kesinti oldumu bide hosting firması değil başka rezil bişey bunlar
  • 09-11-2024, 18:17:55
    #7
    Datahost.net.tr firmasında Ryzen VDS hizmeti kullanıyordum. Maalesef fidye yazılım saldırısına maruz kaldım ve tüm dosyalar kriptolandı. Bu durumda veri kurtarma adı altında 8034 TL tutarında bir hizmet önerdiler ve ödemeyi gerçekleştirdim. Ancak, dosyalarım hala kriptolu olarak teslim edildi. Firmaya ulaştığımda ise sundukları hizmetin kripto çözme işlemi değil, sadece veri kurtarma olduğunu belirttiler.


    Fikir vermesi açısından değerlendirebilirsiniz.
  • 06-01-2025, 00:19:51
    #8
    hizmetlerin 2-3 aydır kullanıyorum. hiç memnun değilim.
  • 15-01-2025, 13:48:53
    #9
    Sürekli destek talebi açıp fatura istiyorum talebi kapatıyorlar. Fatura kesmiyorlar ama kdv kesmesini biliyorlar. Böyle devam ederlerse maliyeye şikayette bulunacağım.