Merhaba
yaklaşık 1 yıldır odeaweb ile çalışıyorum şimdiye kadar çok büyük sıkıntı olmadı olan sorunlar ise hemen çözüldü teknik destek çok iyi açılan her desteğe hızlı bir şekilde geri dönüş yapıyorlar. bir kaç gündür inode ile ilgili sorunlarım vardı devamlı doluyordu 2 kere yükseltim halen hzılı bir şekilde dolmaya devam etti. odeaweb teknik destek ekibi yazılım ile ilgili bir sorun olabileceğini her seferinde yükseltme yapıp zarar etmemem için bana yardımcı oldular dedikleri gibide oldu sorun önbellek sistemindeymiş günlük binlerce dosya oluşturuyormuş. sadece hosting hizmeti vermekle kalmıyor ellerinden geldikçe yazılımsal destekte sunuyorlar o kadar firma ile çalıştım ama hiç bu kadar memnun olmamıştım.
Teşekkürler odeaweb iyiki varsın
iyiki Odeaweb var
1
●396
- 16-07-2023, 22:10:05Evet ayrılmak zorunda kaslamda hızlı ve ilgililer diyebilirim.