@odeaweb; harici bir yeri hosting konusunda asla tercih etmem. Hem kaliteli hemde destek talebi açtığımda sayfayı 2 dakika sonra yenilesem sorun çözülmüş, cevapta verilmiş oluyor.
İsimkaydeti çok duyuyorum, yeni bir işimde çalışacağım firma olacak. Odeaweb ile 3 yıldır çalışıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Bana göre ikisi de iyi firma. Yazı tura atın. 😃