• 28-04-2022, 11:04:01
    #19
    odeaweb kullanıyorum nazar değmesin memnunum
  • 28-04-2022, 11:33:59
    #20
    odeaweb kullanıyorum hizmetlerinden ve desteklerin memnunum hızlı cevap veriyorlar tavsiye ederim
  • 28-04-2022, 11:37:18
    #21
    @isimkaydet; öneririm kesinlikle
  • 28-04-2022, 17:47:47
    #22
    @odeaweb; harici bir yeri hosting konusunda asla tercih etmem. Hem kaliteli hemde destek talebi açtığımda sayfayı 2 dakika sonra yenilesem sorun çözülmüş, cevapta verilmiş oluyor.
  • 28-04-2022, 18:20:16
    #23
    isimkaydet ile çalışıyorum. Sanal sunucum var. Çok memnunum.
  • 28-04-2022, 19:04:57
    #24
    İyi hizmet @odeaweb;
  • 28-04-2022, 19:07:44
    #25
    İsimkaydet bende yeri ayrıdır zor günümde çok yardımını gördüm ve cok fazla kullandım kesinlikle tavsiye ediyorum .
  • 28-04-2022, 19:11:45
    #26
    Kurumsal Üye
    @odeaweb .
  • 28-04-2022, 19:27:33
    #27
    İsimkaydet’i çok duyuyorum, yeni bir işimde çalışacağım firma olacak. Odeaweb ile 3 yıldır çalışıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Bana göre ikisi de iyi firma. Yazı tura atın. 😃