İsimkaydet’i çok duyuyorum, yeni bir işimde çalışacağım firma olacak. Odeaweb ile 3 yıldır çalışıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Bana göre ikisi de iyi firma. Yazı tura atın. 😃