• 24-01-2009, 15:40:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar Sadecehosting nasıl bilirsiniz ? firma destek hizmeti nasıldır.?
  • 24-01-2009, 16:14:50
    #2
    Misafir
    Mars Telekom/Sadecehosting

    Kendileri sorunsuz iş yapmakta...
    Türkiye'nin nerdeyse sayılır bir datacenteri...
  • 24-01-2009, 16:14:55
    #3
    Hangi hizmetini kullanacaksınız?
  • 24-01-2009, 17:08:19
    #4
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi hizmetini kullanacaksınız?
    hosting için
  • 24-01-2009, 17:21:21
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesinlikle tavsiye ediyorum harika bir hizmet anlayısları ve destekleri var
  • 24-01-2009, 17:25:33
    #6
    1 seneye yakın çalıştım gerçekten destek konusunda 4, 4 lük bir firmadır tavsiye ederim.
  • 25-01-2009, 02:53:05
    #7
    Sadece Hosting güvenilir bir firmadır. Bugüne dek haklarında yalnızca bir tane olumsuz konu açıldığını gördüm. Onu da sonunda tatlıya bağladılar. Yanlış hatırlamıyorsam sahibi de bir R10 üyesi.