Oluşturulan destek kayıtları saatler geçmeden yanıtlanmıyor. Sabahtan oluşturdum hala cevap yok. Mail sistemi çalışmıyor. Maddi kayıp yaşamak üzereyim.
Sitede yazılan telefon ile asla ulaşılmıyor.
Kendi siteleri aşırı yavaş, bazı sayfalar dahi açılmıyor.
Net olarak ben pişmanım ya SİZ ?
NetDC Pişmanlığı
0
●211