1 yıllık 105 TL olan paketi almayı düşünüyorum. Hız olarak nasıl kullanan var mı?
Birde 10adet site barındırma yazmışlar. Bu kadar siteyi tek bir hosting üzerine kurmak mantıklı mı? Baya hız düşüklüğü olacaktır diye tahmin ediyorum.
Hostmana üzerinden hosting kullanan var mı?
2
●115
- 16-04-2020, 02:56:42
- 16-04-2020, 02:58:27İlk giriş de hostmana ile girmiştim. O zamanlar cevap veren sıkıntısı olmayan bir yerdi. Bir sorun yaşamamıştım. Ama hızlar biraz düşük olabilir.anilcagliyan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 16-04-2020, 03:07:28Tercihim yüksek kaliteli hosting vb almanız onlinehosting.com.tr alabilirsiniz kendileri ücretsiz voxility vermekte koruma olarakta yeterli olucaktır