• 10-09-2008, 02:25:09
    #1
    Arkadaşlar orta seviye bir hosting paketi almak istiyorum.

    IHS, sadecehosting , niobeweb, vit , vt , rh ve natro arasında kaldım. Hangisini önerirsiniz ?
  • 10-09-2008, 02:32:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    radore hosting
  • 10-09-2008, 02:37:39
    #3
    aysima olsa aysima derdim ama olmadığı için vit
  • 10-09-2008, 03:30:33
    #4
    o zaman aysimayı öneririm yöneticileri bu forumdada sorun filan çözüyo telefon destek filan herşey var saldırıya karşı sorunda çıkmıyo yani botnete Aysima in IHS out
  • 10-09-2008, 13:51:15
    #5
    Deha Networks 7 8 sitemi barındırıyor 1 kere bile sorun yaşamadım
  • 10-09-2008, 14:20:54
    #6
    AlanadıTescil ve internetbilişimi de tavsiye ederim.. Listede yok ama bir göz atın isterseniz.
  • 10-09-2008, 15:15:19
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ixir i tek geçerim
  • 10-09-2008, 15:23:21
    #8
    Merhabalar;

    Söylemiş olduğunuz firmaların bir çoğu gerçekten oldukça kaliteli ancak bazı yanlışlar var. Natro ve Niobeweb'i kesinlikle tavsiye etmem.

    Ben kurumsal anlamda İHS ile çalışıyorum. Mükemmel bir webmail panelleri var. Eğer istersen görebilmen açısından sana bir hesap açabilirim.

    Yedekleme için CDP teknolojisi kullanıyorlar. Gündük yedekten bile çok daha iyi. Araştırırsan bu sistemin ne olduğunu anlayabilirsin.

    Oldukça güzel bir kontrol panelleri var. Ne aldığını, ne zaman aldığını, açtığın destek ticketlarını ve daha bir çok şeyi rahatlıkla görebiliyorsun.

    Uptime ve hız zaten sorunsuz. Ayrıca 24 saat teknik destek var ve oldukça hızlı. Hiç düşünme, al derim.