Arkadaşlar orta seviye bir hosting paketi almak istiyorum.
IHS, sadecehosting , niobeweb, vit , vt , rh ve natro arasında kaldım. Hangisini önerirsiniz ?
Tavsiyeler..
7
●745
- 10-09-2008, 15:23:21Merhabalar;
Söylemiş olduğunuz firmaların bir çoğu gerçekten oldukça kaliteli ancak bazı yanlışlar var. Natro ve Niobeweb'i kesinlikle tavsiye etmem.
Ben kurumsal anlamda İHS ile çalışıyorum. Mükemmel bir webmail panelleri var. Eğer istersen görebilmen açısından sana bir hesap açabilirim.
Yedekleme için CDP teknolojisi kullanıyorlar. Gündük yedekten bile çok daha iyi. Araştırırsan bu sistemin ne olduğunu anlayabilirsin.
Oldukça güzel bir kontrol panelleri var. Ne aldığını, ne zaman aldığını, açtığın destek ticketlarını ve daha bir çok şeyi rahatlıkla görebiliyorsun.
Uptime ve hız zaten sorunsuz. Ayrıca 24 saat teknik destek var ve oldukça hızlı. Hiç düşünme, al derim.