• 09-03-2020, 20:05:51
    #1
    Arkadaşlar,
    Markum.net'ten sonra Webadam.com'a taşınıp birkaç sorun yaşadıktan sonra acaba hosting firmamı değiştirmemeli miydim diye düşünürken webadam.com'un müşteri hizmetlerinden aldığım memnuniyet beni mutlu ediyor. Her türlü problemde yal sorunu çözüyor ya da bilgilendirme yapıp rehberlik yapıyorlar.
    Sözün özü, 10 yıllardır internet sektöründe var olan biri olarak hosting için webadam'ı mutlaka öneriyorum.
    Neden bu konuyu açtın derseniz? Memnuniyetimi paylaşmak ve hosting ile ilgili sorun yaşayanlara tavsiyede bulunmak istedim.
  • 09-03-2020, 20:10:02
    #2
    Kurumsal PLUS
    İlk defa Webadamı şikayet etmeyeni gördüm.
  • 09-03-2020, 20:11:35
    #3
    her ne kadar fiyatları biraz tuzlu olsa da netinternet'den şaşmıyorum.
  • 09-03-2020, 20:46:05
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webadamı yıllardır tanırım Eski banner başlığı efsaneydi;

    "Siteleriniz hacklenirse sizi haber ediyoruz"