• 26-04-2018, 10:04:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Turhost eskiden çok iyidi ya da biz öyle sanıyoruduk. Son yıllarda işlerini çok fazla ciddie aldıklarını düşünmüyorum. Ciddi bir projeniz varsa sizi yarı yolda bırakabilirler. Ama blog tarzı küçük işler için kullanacaksanız uygun bir hosting firması
  • 26-04-2018, 10:05:11
    #11
    3 yıldır kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Ayrıca oldukça ilgililer, günlerce bekletmiyorlar, kısa süre içinde dönüş yapıyorlar.
  • 26-04-2018, 10:16:39
    #12
    bugraunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıldır kullanıyorum en ufak bir problem yaşamadım. Müşteri hizmetlerinin cevap vermesi 5-10dk arasında. Turhost.com yerine turhost.net üzerinden alım yaparsan daha ucuza geliyordu. Müşteri hizmetlerinden söylendi bende net üyeliği açıp bütün herşeyi oraya taşımıştım. KDV vs ödemiyordun ama yeni yasayla nasıl oldu bilmiyorum yinede kontrol et istersen
    O eskidendi kktc artık kdv alıyor
  • 26-04-2018, 10:17:37
    #13
    Ben de beş yıldan fazla TURHOST kullanıyorum, hiç bir sorun yaşamadım. Müşteri hizmetleri oldukça ilgili... Nisan kampanyasından yararlanabilirsiniz. Kolaylıklar...
  • 26-04-2018, 10:29:15
    #14
    güzel fakat pahalı 😂
  • 26-04-2018, 19:38:36
    #15
    tek saçmaladıkları kısım aylık alıma müsade etmemeleri, yıllık alım şart -_-
  • 26-04-2018, 19:51:10
    #16
    turhostun alt firması olan webadamla yıllardır çalışıyorum 0 sıkıntı çok memnunum