• 08-05-2018, 15:39:49
    #10
    Berbat, benim kişisel görüşüm buraya para vereceğinize yakın o parayı daha iyi. Adam gibi hizmet yok adam gibi destek yok sunucuların ipleri değişir sunucular kendi kendine kapanır bi daha açılmaz sakın bulaşmayın
  • 14-06-2018, 18:23:13
    #11
    Destek 0 telefonlar açılmıyor, şikayet konusu açınca tehdit ediyor azarlıyor paranızla rezil oluyorsunuz metin2 sunucusu almıştık geçen senelerde berbat 15-16 yaşında arkadaşlarımız kurmuş piyasaya sürmüş tek çalışanı var 2 firma sitesi var garip
  • 17-06-2018, 13:51:23
    #12
    paranızı çöpe atmayın
  • 07-08-2018, 11:48:27
    #13
    İletişim çağında müşterilerine bilgi vermeyi bile kendilerine iş yükü sayan bir firma.

    radore ile çalışıyorlardı, şimdi değiştirdiler sanırım.

    bakalım bundan sonra nasıl olacak.
  • 16-08-2018, 14:22:59
    #14
    Firma sahipleri Mehmet bey, sağolsun çok yardımcı oluyor. 2 yıldır VDS sağlayıcımdır. Fiyatları makuldur.
    Yurt Dışı Up Down VPS paketim mevcut. Şuan sorunsuz çalışmaya devam ediyoruz.

    En son Radore'de çok sorun yaşadıklarını biliyorum, bir çok müşteriden şikayet aldılar. Dayanamayıp Veri merkezini değiştirdiler.
    Özün iyi bireyler.
  • 16-08-2018, 14:26:55
    #15
    Forumda üyeliği olan bir firma. Kendileriyle çalışmadım ancak art arda gelen bu kadar yerici yoruma karşı verecek yanıtları olsa ve hizmetlerine güvenseler bu konudan çıkmaz herkese yanıt verirlerdi diye düşünüyorum.
  • 18-08-2018, 01:11:37
    #16
    Kampanyalı 6GB Vps Aldım doğru dürüst Kullanamadım Hesabımı iptal ettim. Yıllık ödeme ile almıştım ama umdugum gibi çıkmadı. ip degişir whm üzerinden ulaşamazsınız vs. destek yok diyebiliriz. Tavsiye etmiyorum Alan bin pişman olur
  • 01-12-2018, 12:47:20
    #17
    VDS 3Gb aldım 6 ay olacak, sadece 1 defa dc değişiminde 10 gün kadar erişemedim, farklı bir adreste hesap açarak orada destek açmamız gerekiyormuş vivoxyden taşınma talbi olarak, o da bizim maillere karşı yeterli ilgi göstermeyişimizden kaynaklandı. Bir problem yaşamıyorum. Dün gece seo reseller aldım ancak henüz beklemede diyor durumunda, online ödeme yaptığım halde.. Aktifleşmesini bekliyorum... Normal şartlarda sıkıntı çıkarmayan bir firma benim görüşüm.