• 06-05-2008, 20:57:05
    #1
    tirenium.net nasıldır arkadaşlar ?

    Burada sitesini barındıran arkadaşlar var mı aranızda, ya da daha önceden barındırdınız mı ?

    Güvenlik açısından bir sorun teşkil ediyor mu ?
  • 08-05-2008, 09:13:24
    #2
    Yok mu arkadaşlar bu firmanın nasıl olduğunu bilen birileri.
  • 02-06-2008, 20:55:16
    #3
    süper bi firma ***********
    Forumda arama yap göreceksin ayrıntıları
  • 16-06-2008, 19:21:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yoRum yapmıcagım bi kişi ... ama Tavsiye Etmem zaten Ban Yemişin
  • 16-06-2008, 21:27:14
    #5
    tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper bi firma ***********
    Forumda arama yap göreceksin ayrıntıları
    Arkadaşımız kısaca süper bildirmiş