• 17-08-2016, 08:11:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Vargonen ile çalışan varmı ? Yada nasıldır tavsiye edermisiniz.
  • 17-08-2016, 12:12:28
    #2
    Merhaba uzunca bir süre vargonen ile çalıştım teknik destekleri çok sıkıntılı, şayet benim sunucu bilgim var ben her işimi teknik destek almadan yaparım diyorsan o başka. Teknik destek sorunları nedeniyle bıraktım.
  • 19-08-2016, 03:07:09
    #3
    Önermiyorum, forumda bir sürü şirket var, olmadı yabancı şirketler var
  • 19-08-2016, 10:20:36
    #4
    standart hosting paketlerini kullandım öneririm.
    çok kaliteli bir hosting firması.

    ama server olarak hiç tecrübem olmadı.
  • 19-08-2016, 12:01:33
    #5
    çok paraya doymuş insanlar hele patronları

    ben olsam uzak dururdum net100tb dan sonra aman diyeyim
  • 23-04-2019, 21:37:11
    #6
    uzak durulması gereken firma 1 saattir bir domaini regleyemediler. Her iş manuel yapılıyor..
  • 08-06-2019, 02:38:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle uzak durun her hangi bir sorun yaşadığınızda saat 18'den sonra ve geç saatlerde kesinlikle cevap yazılmıyor ve cumartesi pazar kesinlikle destek alamazsınız