• 22-02-2008, 22:22:20
    #10
    Bende servage, dreamhost ve canaca arasında kaldım. Amacım içinde vvarez dosya barındırmak. Servage ile çalıştığımda 2 gün içinde 200gb bw yemişti. Dreamhostta sorun olurmu? Suspend falan yermiyim???
  • 22-02-2008, 22:28:32
    #11
    2 günde 200 gb banda her yerde suspend yersin
  • 22-02-2008, 22:31:59
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 günde 200 gb banda her yerde suspend yersin

    Ama aylık bw yi geçmiyor
  • 22-02-2008, 22:39:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sonucta 200 gb bw harcıyorsun
    canaca'da 11 tb bw vermıs
    hepsını harcama ımkanı vermez.
    onlar kandırmaca goz boyama
  • 22-02-2008, 23:28:32
    #14
    DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonucta 200 gb bw harcıyorsun
    canaca'da 11 tb bw vermıs
    hepsını harcama ımkanı vermez.
    onlar kandırmaca goz boyama
    Açılış Tarihi: 1997-09-22
    10 yıl olmuş gördüğün gibi..
    10 yıllık bir şirket göz boyamaz.
  • 22-02-2008, 23:34:24
    #15
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    isthost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılış Tarihi: 1997-09-22
    10 yıl olmuş gördüğün gibi..
    10 yıllık bir şirket göz boyamaz.
    ama tek bir mesajla 11 yıllık bir firma karalanıyor
  • 23-02-2008, 00:30:36
    #16
    Servage - Dreamhost - Canaca?

    vvarez dosya paylaşımı için hangisi daha iyi olur?
  • 23-02-2008, 05:54:45
    #17
    GateSXraY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servage - Dreamhost - Canaca?
    vvarez dosya paylaşımı için hangisi daha iyi olur?
    Bu arada bilginiz olsun fiyatların geçerli olması için anlaşma yapmanız gerekmekte canacada 24 ay için geçerli ordaki fiyatlar..

    Bu arada aplus da güzel bi firma inceleyebilirsin
    Link: Web Hosting, Dedicated Hosting and Website Design by Aplus.Net
  • 23-02-2008, 07:52:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    GateSXraY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servage - Dreamhost - Canaca?

    vvarez dosya paylaşımı için hangisi daha iyi olur?
    Hicbiri olmaz, ŵarez payla$im degil, ŵareze link vermek bile yasak bu saglayacilarda - gunde 200GB trafik kullaniyorum diyorsunuz, bunun icin iyi bir miktarda CPU kullaniyor olacaksiniz mutlaka, statik icerik oldugunu tahmin etmiyorum sitenizin.

    Zaten bu nedenle sitenizi kapatmak icin bahane ariyor olacaklar, hele birde ŵarez payla$im diyorsunuz. Hic du$unmeyin bile, paraniza yazik.