Msn webcam problemi
6
●2.030
- 03-07-2010, 01:07:22https://www.r10.net/msn-messenger-mir...-problemi.html bendede aynı problem vardı =) konuya bakarsanız.. çözüldü;
Safak_Sebastian adlı arkadasın verdiği linkten indirip kur hal olacaktır.
iyi çalışmalar - 03-07-2010, 22:30:13Dostum ses işareti var ona tıklarsan kurulum geliyor onu denemeni tavsiye ederimemrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2010, 12:06:50evet bu sorun bendede var.cam yolluyorum kapanıyor.ama karşılıklı açıldığı zaman sorun yok.KruGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle