• 03-07-2010, 00:59:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayarı formatladım yeni msni kurdum ama webcam ile görüşme yapmak istediğimde webcamı mı göster seçeneği yok direk sesli görüşme başlıyor arkadaşlar. Ben webcam'ımı göster şeklinde istiyorum. Nasıl düzeltebilirim bunu
  • 03-07-2010, 01:07:22
    #2
    https://www.r10.net/msn-messenger-mir...-problemi.html bendede aynı problem vardı =) konuya bakarsanız.. çözüldü;
    Safak_Sebastian adlı arkadasın verdiği linkten indirip kur hal olacaktır.
    iyi çalışmalar
  • 03-07-2010, 01:42:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Başka versiyon kurmak gerekiyormuş =) Kurdum düzeldi =)
  • 03-07-2010, 22:30:13
    #4
    emrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı formatladım yeni msni kurdum ama webcam ile görüşme yapmak istediğimde webcamı mı göster seçeneği yok direk sesli görüşme başlıyor arkadaşlar. Ben webcam'ımı göster şeklinde istiyorum. Nasıl düzeltebilirim bunu
    Dostum ses işareti var ona tıklarsan kurulum geliyor onu denemeni tavsiye ederim
  • 04-07-2010, 16:11:36
    #5
    ya bende de kamera acilmıyo bazi kişilerde kamera oldugu halde yolladinda kendılıgınden kapaniyor
  • 06-07-2010, 12:06:50
    #6
    KruGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bende de kamera acilmıyo bazi kişilerde kamera oldugu halde yolladinda kendılıgınden kapaniyor
    evet bu sorun bendede var.cam yolluyorum kapanıyor.ama karşılıklı açıldığı zaman sorun yok.
  • 15-07-2010, 15:18:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cam bende acık görünüyor ama karsı tarafda görünmüyorrrr ne yapmam lazım