Selamlar,
Şahıs posta kutusunda ki depolama alanı dolmuş. 5GB kotası mevcut, hotmail.
Depolama alanı almak için ilerlediğimde Yıllık 1300 TL gibi rakamlar var, 1TB depolama vb. yazıyordu fakat az önce yine microsoftun sitesinden '' posta depolama alanı 50gb'' yazısını gördüm. Bu 1300TL lik paketin içinde 1 TB OneDrive depolama alanı yazıyor fakat posta kutusu 50gb yazıyor.
OneDrive 1 TB depolama alanı ile Posta Kutusu Depolama alanı farklı mı ?
Aynı zamanda, hotmailin depolama alanını arttırmak için lisans/ürün satan var mı ?
Posta Kutusu Depolama İhtiyacı
1
●46
- 26-04-2023, 11:59:53küçük bir karışıklık var sanırım.
hotmail depolama alanı 15 gb dır. yanında 5 gb fotoğraflar v.s için onedrive alnı 5 gb ücretsizdir. sizin 5 gb dolmuş
https://onedrive.live.com/
bu adresten çok kullanmadığınız dosyaları kendi pcnize indirip one drive üzerinden silebilirsiniz. yada onedrive dan indirip google drive atabilirsiniz.