• 05-12-2020, 16:08:54
    #1
    Merhaba, konu içeriği süresi dolduğu için silinmiştir.
  • 19-12-2020, 18:33:02
    #2
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft Azure hesapları, 200$ veya 1125₺ bakiyeli olarak isteğe göre açılmaktadır.
    Adet fiyatı 35₺'dir kesinlikle indirim vb. teklif etmeyiniz.

    Güncel stok : Mevcut x adet (kişiye özel anlık açıp teslim ediyoruz)
    • Hesaplar telefon onaylı Hotmail hesapları ile açılıyor ( azure ve hotmail hesapları aynı numara ile onaylanmış şekilde )
    • Aldığınız hesaplar ile ilgili işlemlerden ve kullanım yükümlülüklerinden sadece siz sorumlusunuz. tarafımızca temiz ve gayet güzel bir şekilde sorunsuz kurulumunu yapıp sizlere vermekteyiz. Hesaplar 1-2-20. gün kapanırsa veya bir sorun olursa ilgili olarak garanti veya telafi veremeyiz. Tamamen kapanan hesaplar azure kaynaklıdır. Alacak arkadaşların ne amaç uğruna kullanacaklarını bilmediğimiz için temiz kurup vermekteyiz kontrol ettikten sonra ödemeyi almaktayız.
    Whatsapp ile iletişime geçmek için buraya tıklayınız . r10.net'deki mesaj stoğum doldu.
    Satış devam etmektedjr.
  • 19-12-2020, 23:54:43
    #3
    kendisi bugün satış devam etmektedir dedi.

    parayı aktardım ve geri yolladı sorun yok.

    ama vaad ettiği işi yerine getiremedi.

    yapamıyor iseniz insanların vaktini çalmaya hakkınız yok.

    teşekkürler.

    not: hesap açabilirim diyen 05320152461 whatsapp ulaşabilir.
  • 20-12-2020, 00:07:58
    #4
    kadere61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendisi bugün satış devam etmektedir dedi.

    parayı aktardım ve geri yolladı sorun yok.

    ama vaad ettiği işi yerine getiremedi.

    yapamıyor iseniz insanların vaktini çalmaya hakkınız yok.

    teşekkürler.

    not: hesap açabilirim diyen 05320152461 whatsapp ulaşabilir.
    Dalga geçer gibi iş yapıyorsun!, Banka kartlarında sorun çıkıyorsa benin yapabileceğim ne var! o kadar insanın siparişini geri iptal ettim bana yazanlar buraya iletebilirler vaktimi çaldın diye - trade mi verilir kardeşim söyleseydin iade yap ben hemen yapardım YAZIKLAR OLSUN!
  • 20-12-2020, 00:11:46
    #5
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalga geçer gibi iş yapıyorsun!, Banka kartlarında sorun çıkıyorsa benin yapabileceğim ne var! o kadar insanın siparişini geri iptal ettim bana yazanlar buraya iletebilirler vaktimi çaldın diye - trade mi verilir kardeşim söyleseydin iade yap ben hemen yapardım YAZIKLAR OLSUN!
    kartlarda sorun çıkabilir diye birşey dedin mi ?

    ben sana zaten *********** diye -trade vermedim. hatta galiba ilk defa r10.nette sana -trade verdim.

    6 gibi hesap açılır gibi yazıp , saat olmuş gece 12 ben yazmasam yazacağın yok , yapamıyorum dersen kusura bakma sen bu işi yapamıyorsun boşa insanların vaktini çalma derim.

    ne yani ben şimdi sınırsız şu bu diyim paraları alim iade edim ama kart ama zart zurt diyim insanların vaktini çalim desem millet demez mi e birader sen niye konu açtın ve güncelledin diye? yapamıyorsun yani kısaca. sen başka mecralara yönel hadi hayırlı işler bol kazançlar.

    not : para sorunu yok dedim sana ben. işi yapamazsan sana para yağdırırım demedim. ayırt et önce onu.