• 17-08-2020, 13:47:08
    #1
    pay as you go yani kullandikca ode hesap alınacak.hesap açılış ıtıbarı ıle kullandıkça ode olmalı sonradan kullandıkca odeye cevrılenler alınmayacak.
  • 18-08-2020, 15:10:47
    #2
    Konu sahibinin izniyle benimde ihtiyacim var
  • 18-08-2020, 15:54:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    R10’da bunu becerebilen adama rastlamadım. Tavsiyem kendiniz uğraşmanız, satıcıların bu işi beceremediğine çok kez şahit oldum
  • 18-08-2020, 19:10:43
    #4
    GunBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10’da bunu becerebilen adama rastlamadım. Tavsiyem kendiniz uğraşmanız, satıcıların bu işi beceremediğine çok kez şahit oldum
    gunbey zamanim yok ugrasayim belki biri cikar diye ariyoruz iste