• 08-03-2008, 08:04:36
    günaydın herkese ( :
  • 16-03-2008, 17:11:56
    Akşam oldu
  • 28-03-2008, 15:04:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu açarken :

    Alıntı
    Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/functions_search.php on line 219

    Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/functions_search.php on line 264

    Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/class_core.php on line 3192
    daha başka hatalar da veriyor.
  • 29-03-2008, 18:07:25
    Üyeliği durduruldu
    Akşam oluyo ama genede şimdi gördüm mesaj yazim daha güneş tam batmamış
  • 30-03-2008, 04:57:41
    Sabah olmak üzere.Bugün de ilk Günaydın Diyen ben oliyim bari
    Günaydın Millettttt...
  • 30-03-2008, 09:11:16
    günaydın r10'cular. saatleri ileri aldınız dimi ?

    bu arada.. konu açamıyorum ya. hata veriyor ?
  • 30-03-2008, 09:28:28
    Üyeliği durduruldu
  • 30-03-2008, 14:06:31
    php'de; html form'daki değer ismiyle nasıl dosya oluşturabilirim ?

    html :

    <form action="x.php" method="post">
    Dosya:<br /><input type="text" name="dosya" /><br />
    <input type="submit" name="gonder" value="Gönder" />
    </form>
    dosya.txt isimli dosya oluşturmak için php dosyasının içeriği ne olmalı ?
  • 02-04-2008, 14:27:10
    ooof of