Konu
Gündüzcüler Topiği
30-03-2008, 09:11:16
#231
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
günaydın r10'cular. saatleri ileri aldınız dimi ?
bu arada.. konu açamıyorum ya. hata veriyor ?