• 04-07-2008, 19:58:27
    Saat 19:57 Herkese iyi akşamlar karnım acıktı.
  • 04-07-2008, 20:06:47
    Aynen iş bitsede eve gitsem yemegi yesem tuzlu fıstıgımı alsam biramı açsam sonra yatsam
  • 06-07-2008, 14:22:43
    Acıktım ben
  • 09-07-2008, 08:37:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    günaydınlar olsun hepinize. : )
  • 09-07-2008, 11:12:13
    internet biraz yavaş sanki
  • 09-07-2008, 11:13:58
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet biraz yavaş sanki
    Bende acayip hızlı.Herhangi bir şeyin üstüne gelmeden açılıyor neredeyse
  • 09-07-2008, 16:54:38
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet biraz yavaş sanki
    bendede :ee k:
  • 11-07-2008, 08:30:52
    Sıcak bir İstanbul sabahından herkese hayırlı sabahlar.
  • 11-07-2008, 08:34:14
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Günaydın herkese..