senin kardeşinin adına aldığın kodla yakalanma riskin neyse onlarında riskleri aynı. Onlar sadece firmada çalışıyorlar pr veya searchte üst sırada çıkmak gibi bire lüksleri yok.
ben pr veya ustte cıkma olayı icin demedim ki adsenseden banlanma olayı icin dedim inceleyen de benim tıklayanda hesabı
bu dediğiniz şuna benziyor, ben polisim acaba kaçakçılık hırsızlık gasp vs. vs. yasadışı işler yapsam acaba bana devlet torpil geçer mi beni hapse atmaz mı?
istanbula gidiyim. Gidecem google'a, ama merak ediyorum.(en çok özgür bey'i ) kafaya koydum kesin hepsini görücem valla yerleri 4 leventte. ama google ads nerde bilmiyorum.