• 10-11-2007, 04:35:20
    #10
    Misafir
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin kardeşinin adına aldığın kodla yakalanma riskin neyse onlarında riskleri aynı. Onlar sadece firmada çalışıyorlar pr veya searchte üst sırada çıkmak gibi bire lüksleri yok.
    ben pr veya ustte cıkma olayı icin demedim ki adsenseden banlanma olayı icin dedim inceleyen de benim tıklayanda hesabı
  • 10-11-2007, 04:36:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    ordan çalışan adamın adsense ile ne işi olur zaten paranın alasını alıyor
    cevap burda işte başka tartışmaya bile gerek yok bence
  • 10-11-2007, 04:37:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben pr veya ustte cıkma olayı icin demedim ki adsenseden banlanma olayı icin dedim inceleyen de benim tıklayanda hesabı
    İşte önemli olan da bu aslında ama millet aldı başını gidiyo

    Yaani bal tutan parmağını hiç mi yalamaz yahu...
  • 10-11-2007, 10:46:06
    #13
    Collector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte önemli olan da bu aslında ama millet aldı başını gidiyo

    Yaani bal tutan parmağını hiç mi yalamaz yahu...

    Orası amerikan şirketi bizdeki gibi eşe dosta torpil geçmeye kalkan olursa anında kapıya koyarlar.
  • 10-11-2007, 14:43:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kimseyi gözünüzde büyütmeyin

    onlar da insan

    biraz daha zeki,biraz daha şanslılar belki..
  • 10-11-2007, 15:03:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bu dediğiniz şuna benziyor, ben polisim acaba kaçakçılık hırsızlık gasp vs. vs. yasadışı işler yapsam acaba bana devlet torpil geçer mi beni hapse atmaz mı?
  • 10-11-2007, 17:20:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    istanbula gidiyim. Gidecem google'a, ama merak ediyorum.(en çok özgür bey'i ) kafaya koydum kesin hepsini görücem valla yerleri 4 leventte. ama google ads nerde bilmiyorum.
  • 11-11-2007, 17:16:25
    #17
    onlarda senin benim gibi insan.. bende onceden merak ediyordum ama. insanları tanıdıkça hayvanları daha çok sevmeye başladım. sözüm meclisten dışarı
  • 11-11-2007, 17:35:53
    #18
    Bir google çalışanı olarak merak etmeyin sivasa gelin görüşelim. Torpil de geçerim size merak etmeyin