)))
Filme gidecem ceren bulamadım :(
11
●391
- 26-01-2013, 08:39:361 hafta oldu film çıkalı hala ben bir ceren arıyorum celal ile ceren olarak gidiyim ki bi manası olsun. Tüm duyguları beraber yaşıyalım diyorum çok mu şey istiyorum. Yanlızlıktan ölecem ya yok mu bi ceren
)))
- 26-01-2013, 08:57:08filmden sonra kız ayrılmasıncelalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 10:03:05Bilmiyorum artık bi bulaydım bırakmazdım ben onuWorlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))
Şimdi hoparlör yok akşam eve gidince dinlerim olmadı sözlerini okurumWorlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 13:35:42Ah ah çok dertliyim. Yok yok yok Celalde yok ya kaldım ortada en iyisi kendi kendimi götürüyüm sinemaya kendi elimi tutar izlerim artık
- 26-01-2013, 16:27:55Allah, daha büyük dert vermesin. Kendi kendine yetmeye çalışmada, gerisi sıkıntı değil. Adam kendi kendine yetmek için kaburgalarını aldırıyor. Tatmin olma meselesi. Öyle bişi yok dimi..celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 22:31:18Aman aman ne diyon hacı sen marlyn manson kadar düşmedik allaha şükür kız çokta ceren yokRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Elbet bulunur tabikiP90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle