• 25-12-2012, 22:07:54
    #1
    merhaba arkadaşlar yılbaşı gecesi arkadaşımla birlikte biraz eğlenme kararı aldık. Ankarada bildiğiniz ağırlıklı olarak hatta sürekli de olabilir trance çalan mekan var mıdır
    Dam problemi olmaması gerekiyor?

    Ayrıca giriş ücreti vs. gibi ayrıntılar hakkında bilgisi olan arkadaşlarda yorum yapar ise memnun olurum.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 25-12-2012, 22:47:57
    #2
    Zaman daralıyor bence çıkıp gez bir rezerve dolmuştur belkide
  • 26-12-2012, 09:44:05
    #3
    cinnah ın orda biyerlerde vardı güzel bir mekan ama yıllar oldu gitmeyeli ne durumdadır bılmıyorum..
  • 26-12-2012, 22:34:09
    #4
    Arkadaşlar buldum. saklı kent diye bir mekan. dj yahel ve fresh geliyormuş biletimi aldım. mekan hakkında bir bilgim yok
  • 28-12-2012, 20:52:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Neresiymiş hocam tam olarak adres paylaşda bizde gidelim
  • 28-12-2012, 22:14:00
    #6
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresiymiş hocam tam olarak adres paylaşda bizde gidelim
    Hocam akay yokuşunda. 25 / A
    mekan ismi : saklı kent
    ücret : 50 tl (2 yerli içki dahil)
    kapı açılış : 21:30
    Kapanış : belli değil
  • 28-12-2012, 22:16:15
    #7
    Jolly joker yilbasi partisini arastirin. Soner sarikabadayi gelecekti. 100den 75e inmisti biletler. Damsiz giris konusunda telefon ile bilgi alabilirsiniz.


    Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
  • 28-12-2012, 23:09:59
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cayyoluna ak hocam
  • 29-12-2012, 01:36:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Overall'a gidebilirsin. Oranın DJ'i serhat eski müşterim ve arkadaşımdır. Kaliteli mekanlardan birisidir.

    https://www.facebook.com/srhtbyrz


    NOT: Yahel mahel vsvs bunlar tırt DJ ve bunların tarzı türk insanına uymaz. 15 sene bu mesleği yaptım. Yetmedi 2 sene önce mesleği bırakıp yurtiçi ve yurtdışı birçok profesyonel DJ'e müzik arşivleri konusunda büyük destek oldum. Bizim milletimizin kulak zevki (sadece türkçe müzikten bahsetmiyorum) dünyada çoğu ülkede yok. Atıyorum bi david vendetta yada ne bileyim chuckie olsa gitmeni tavsiye edebilirdim ama o isimler geceyi sana zehir etmesin