• 15-12-2012, 16:14:40
    #1
    İyi de Türkiye de 2000-2010 yılları arasında 3. 4. olurken süper şarkılarla mı temsil ediliyordu. Puanlama bizden yana olunca iyi. Avrupada ki Türkler ile işi götürüyorduk. Hatta Bülend Özveren sanki Avrupada ki vatandaşların karar verme yetisi yokmuş gibi Şimdi TRT den ayrılın ülke TV sine geçin ve Türkiye ye oy verin diye bas bas bağırıyordu. Ama işin içine jüri girince tu kaka oldu. Hatta öyle bir hal almıştı ki Türkiye adına ben çıksam sahneye eşşek gibi anırsam Almanya dan 12 puan gelirdi.


    Adam haklı.

    http://www.youtube.com/watch?v=K6YmkZOy5xA
  • 15-12-2012, 18:02:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yalnız harbi haklı adam.