bu nasıl bi özürlülüktür ? :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu nasıl bi özürlülüktür ? :D
0
●
129
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
bu nasıl bi özürlülüktür ? :D
03-11-2012, 14:35:16
#1
Ogunsakiz
Üyeliği durduruldu
http://www.blogtv.com/people/ozikmp
Böyle bi yorumcu millet oldukça ülkemiz daha da Cahilleşmeye devam ediyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler