• 11-10-2007, 00:53:39
    #1
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ön plaka : imdatt
    Arka plaka ; artık çok geç

    Ön plaka: bu son aktivitem
    Arka plaka: imza ayşe

    Ön plaka: avukatını ara
    Arka plaka: avukatımı arasın

    Ön plaka : miras değil
    Arka plaka : çöpcatanım sağolsun

    Ön plaka: diger karım
    Arka plaka : ancelina culi

    Ön plaka : baldız
    Arka plaka: baldan tatlı

    Ön plaka: sponsored by
    Arka plaka: kız tarafı

    Ön plaka: bugün nikah
    Arka plaka: yarın ikiz

    Ön plaka: üç aylık
    Arka plaka: hamile

    Ön plaka : anneme
    Arka plaka : kaçıyorum

    Ön plaka : tek rakibim
    Arka plaka : harem

    Ön plaka : madem evleniyoruz
    Arka plaka : neden mutlu değiliz

    Ön plaka : araba
    Arka plaka : çalıntı

    Ön plaka : evlendim ama mutluyum
    Arka plaka : metresim sağolsun

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : korkuyoruz

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : olududa bitti maşallah

    Ön plaka: napıyoruz
    Arka plaka: ne evleniyormuyuz

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : yardım edin lütfen

    Ön plaka : kroyum ama
    arka plaka : evleniyoruz

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka: abisi mafyaymış

    Ön plaka : evlenmiyoruz
    Arka plaka: evlendiriliyoruz

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : dostlar sağolsun

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka: şaka yapıyorsunuz

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : rahmetliyi iyi bilirdik

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : evlenmez olaydık

    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : durun siz kardeşsiniz!!

    replerimi bekliyorum
  • 11-10-2007, 01:07:26
    #2
    evleniyoruz
    55AK3455
  • 11-10-2007, 01:10:04
    #3
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evleniyoruz
    55AK3455
    bi yastıkda kocayın
  • 11-10-2007, 01:13:51
    #4
    plaka 55 52 olsa bunu söyleyebilirdin
    aynı dileklerimi iletiyorum ach
  • 11-10-2007, 03:18:39
    #5
    Alıntı
    Ön plaka: sponsored by
    Arka plaka: kız tarafı
    buna koptum ya
    eline sağlık
  • 11-10-2007, 03:22:27
    #6
    ehuehu bende ona koptum
  • 11-10-2007, 11:55:36
    #7
    Ön plaka : evleniyoruz
    Arka plaka : durun siz kardeşsiniz!!

    Emrah filmi gibi olmuş