izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Birkaç yıl önce "Artık bana Küçük Emrah demeyin" diyen Emrah İpek, küçüklüğünü hatırlatacak büyük bir projeyle müzikteki 25. yılını kutluyor. Bugüne kadar sevilen tüm şarkılarını bir albümde toplayacak olan Emrah 'Küçük Emrah' adını verdiği albümün kapağında da o yıllara ait fotoğrafları kullanacak. "Albümdeki şarkı ve fotoğraflarla yaşayamadığım çocukluğuma ve eski günlerime geri döneceğim" diyen Emrah, bayram sonrası çıkacak albümünde 'Belalım Benim', 'Unutabilsem', 'Ben Acılar Çocuğuyum' gibi 90'lı yıllara damgasını vurmuş şarkılarını yeniden seslendirdi.

efsane dönüyor

merhaba

bahsettiğiniz emrah best of albümü beklenen ilgiyi göremedi
zaten bildiğiniz üzere 2000 yılı yahey albümü son kitle albümüdür sonrasında ar+ı albümü ile gündemde kalsada son başarılı albümü olmuştur akabinde gelen imaj ve şarkı tarzı değişikliğinde çıkan albümlerle Emrah efsanesi sona ermiştir en son pes ederek piyasadan çekildi.

2007 yılında 2 yıla yakın Emrah Fan Club sitesi kurdum Forum sitesinde baya emrah severle takılmıştık sonrasında siteyi kapadık zaten...
ayrıca (bazı arkadaşlar aracılığıyla) emrah.com.tr resmi sitesinden haber gönderip telif muhabbeti dönmüştü

bu konuyu açtığın günlerde forum aktifti belki sende girmişsindir diye tahmin ediyorum

mesajınıza an itibarı ile : 17 yıl 4 ay 17 gün sonra cevap verdim mutlu günler dilerim.