• 09-10-2012, 07:34:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Neden kızlar, girl abdesti almıyor ?

    Bi arkadaşın duvarında gördüm bu nasıl bir espiridir
  • 09-10-2012, 07:51:36
    #2
    Dini vecibeleri şakaya alet etmeyin.
  • 09-10-2012, 08:41:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sene 2013 olacak kaldı mı bu espri yaa?

    Bu mesaj telefonumdan gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
  • 09-10-2012, 10:25:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynen böyle baktım

  • 09-10-2012, 11:27:41
    #5
    Bu arkadaşa moderatörlerden birinden uyarı gelsin.
    Bir daha bunu yaparsa atılsın forumdan.
  • 09-10-2012, 11:29:05
    #6
    bende de aynen bu hissi yaşattı
  • 09-10-2012, 11:33:31
    #7
    sığınaklara...
  • 09-10-2012, 12:02:28
    #8
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşa moderatörlerden birinden uyarı gelsin.
    Bir daha bunu yaparsa atılsın forumdan.
    Baş üstüne
  • 09-10-2012, 15:49:10
    #9
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşa moderatörlerden birinden uyarı gelsin.
    Bir daha bunu yaparsa atılsın forumdan.
    L tipi cezaevine yollayalım mı?