Günün bomba Msn'si :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Günün bomba Msn'si :D
72
●
1.951
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Günün bomba Msn'si :D
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
08-10-2007, 13:51:55
#19
dEaTh
msn 2002 kayıtlı sand'a girmez Felanda Deseydi
))))
arkadşin satış Kabiliyeti pek yok
ama Koptum gülmekten..
08-10-2007, 13:57:19
#20
Nur_Talebesi
Üyeliği durduruldu
takdir e şahan
Teşekkürler GÜlmesekde Tebessüm ettik...Ama fikir çok güzel Bu yazıları okumak ve tebbessüm etmek yarım saat tebessüm etmekden daha güzeldir
08-10-2007, 13:58:20
#21
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arada çıkıyor böyle sivrizekalılar
08-10-2007, 14:15:48
#22
TuRKuaZz
Üyeliği durduruldu
Sadece Türkiye'de olur böyle şeyler
08-10-2007, 14:21:06
#23
om3r
Üyeliği durduruldu
Adam işini gayet ciddi yapıyo ha :=)
08-10-2007, 14:23:54
#24
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
spamda yapacak vay
08-10-2007, 14:30:30
#25
Peksoft
yaw msn prsine falan nerden bakılıyo :P
bende satacam iyi fikir
08-10-2007, 14:51:39
#26
Solano
pr de son nokta olmalı
08-10-2007, 15:44:49
#27
okokok
ne insanlar var ya bana gelmez böleleri gelsede eğlensem biraz
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler